All I see is you and me


Idag har jag börjat mitt "nya" jobb. Fram tills jul är jag heltidsanställd hos lågstadiet, årskurs 1-2 på Skogstorpsskolan. Första dagen har varit toppen!
Efter skolan drog jag till stan för att köpa färska bär, satsumas och vindruvor - måndagslyx! Linnéa väntade på mig hemma och några timmar efter det dök Johanna upp. Prim skulle med kommit förbi men fick tyvärr förhinder. Vi käkade pannkakor med glass och färska bär, i rastlöshet bakade även jag och Linnéa en kladdkaka som vi högg in på under kvällens gång.


Imorgon ska jag upp tidigt för att gå på morgonmöte och på kvällen är det dags för säsongens första skyttepass. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Guuuudars vad gott!! <3

2011-11-01 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0