Regrets and mistakes they are memories made.


Följande veckas läsning kommer inte bli något extraordinärt. Det bjuds bara på jobb efter jobb och inget annat är heller planerat. Drog bort till staden efter jobbet idag och köpte mig ett nytt puder av märket MUS (Make Up Store) inne på Kicks. Behöver ett ljust nu när man blivit sådär vinterblek. Hade dock inte skadat med lite färg...
Jag stannade även förbi mitt andra jobb för lite snack och avlämning av kläder som Jennie eventuellt vill låna till ett kalajs i helgen. Jag har även hämtat ut ett paket på posten från nelly.com. Där i låg min juldagsklänning som satt som en smäck! Outfits för julafton/dag och nyår är klar. Nu måste jag bara lista ut vad jag ska göra också :) Lägger upp bild på klänningen senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0