You're so vain, you probably think this is about you


Sitter just nu i skolan med planeringstid. Ska dra upp några kopior och sedan är jag klar med förberedelserna. Vi ska spela mattespel den sista lektionen. Jag behöver inte planera något för imorgon då det är friluftsdag. Jag ska vara i C-spåret då och då, om jag fått rätt info, ska jag bossa över sandslott-stationen. Hoppas verkligen inte det börjar regna. Kommer förmodligen dra på mig mina Hunters i vilket fall som helst, så man slipper få massa sand i skorna.



I eftermiddag ska jag och mor kanske ut på jakt efter överdrag till de nya utemöblerna, synd om de skulle bli förstörda. Annars blir det en lugn eftermiddag. Kvällen på TV3 bjuder på nya avsnitt av The Mentalist, det gillar jag och min mor. Imorgon är det dock den "äkta" filmdagen med Grey's och Off the Map. Ni följer väl dem båda? Annars har ni missat något!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0