We had fun together


"Administratören säger
  • Vi har haft driftproblem under helgen som nu är lösta, för er som fortfarande har problem så hittar ni information och lösningar på problemen här: http://faq.blogg.se/2011/may/driftmeddelande.html

    Vi beklagar detta och tackar för ert tålamod."

Citerat från just, administratören. Inlägget nedan skulle alltså publicerats igår.




Idag har jag varit på konfirmation borta i Ås kyrka. Det bjöds på massa god mat och sedan prinsesstårta. Jag mumsade med glädje i mig allt, speciellt marsipanen, och sedan lyckades jag även tigga till mig en sjuårings marsipan. Hon gillade den inte(!)


Väskan är förresten ny, 25 kr på SH.
Lägger upp bilder från Petters Brygga senare så ni får se seglar-jackan med.

Idag, 8 maj, är det 7 år sedan Bobby kom "hem" första gången. Det ska vi fira med ett bad!
...han gillar inte att bada för han fryser så mycket, men har man inte badat sedan i julas är det så illa tvunget.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Fin'fina bilder på dig och brorsan!

2011-05-10 @ 23:06:29
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0