I hate to turn up out of the blue, but I couldn't stay away.


Kom precis in från en powerwalk i det härliga vädret tillsammans med lillebror. Becka och Alfred har hängt här sedan frukost då vi inveg/invigde(?!) altanen mamma fått för sig att slå upp, med hjälp av Tim, vår allt-i-allo-hantverkare.



Vädret är helt fantastiskt! Så jag, Johanna och kanske Linnéa ska dra till Petters Brygga nu och mysa lite. Det har blivit lite av en mysig tradition. Är det fint väder drar man dit och myser, ser soler gå ner i vattnet och äter massa onyttigt. Härlig tradition.

Fyndade världens härligaste seglar-jacka på SH igår då jag var i stan en sväng. Jag köpte även en solros till lilla mor, för att jag ville. I alla fall, tillbaka till jackan. Min första tanke när jag såg den gick direkt till Linnéas pappa, haha. Sen fick jag lite SOS, Stig-Helmer vibbar. Har inte tagit någon bra kamerabild på den än, men kommer ta med kameran ikväll så på så vis får ni se den i alla fall, bara lite senare. Fick med mig några skärp med. Tack vare min oproportionerliga kropp måste jag nästan alltid ha skärp på mig och då jag använt sönder de jag redan har behövdes det några till i härliga färger och med fina spännen. Bild på det kommer också, senare.

Vi hörs kanske ikväll igen annars imorgon. Ska på en konfirmation då så det blir nog inte förrän senare i så fall. Ha de fint! :)

Kommentarer
Postat av: carro

är de baksidan hos moster ? :o

isf har ni gjort om de enormt ! :)

2011-05-07 @ 23:12:26
URL: http://ccarolineccarlsson.devote.se/
Postat av: Ida

sv; Jo men precis. Men jag är rädd för att jag känner att jag inte riktigt vill lägga ner 1000 kr (inklusive frakt) på dom helt vanliga, för såna kan jag liksom fixa själv hemma. Men american flag shortsen är ju helt underbara om jag får säga det själv :P

2011-05-09 @ 07:09:05
URL: http://fourways.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Japp det är baksidan, hääärligt va? :) Älskade sol!

2011-05-10 @ 23:03:41
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0