Shine your light down on me. Lift me up so I can see.


Lider av en sprängande huvudvärk som bestämt sig för att hänga kvar tills dess att den själv vill ge sig av. Fyra värktabletter har alltså inte haft någon betydande effekt på min inre demon.

Min vän Linnéa Lundgren, som jag träffar allt för sällan, har sällskapat mig idag. Tackar för att hon stod ut med min härliga uppsyn och rinnande näsa. Tror dock mest hon utnyttjade mig för att komma nära Alfred. Hade jag med gjort ;)
Vi lekte med honom i några timmar medans Becka bjöd på hembakta kakor, gott. Linnéa bytte även sin första blöja på ca: 14 år, det var ett stort ögonblick för oss alla.



Mår inte på topp just nu. Lyssnar på min "Rostiga röster" spellista och drömmer mig bort tills jag träffar min elithockeyspelare-med-rostig-sångröst-gitarr-i-hand-och-extremt-bra-kunskaper-inom-matlagning-och-allt-annat-med-för-den-delen. Det vore förmodligen lättare att få 13 rätt på oddset, trots att jag aldrig spelar, men äsch. Drömma går ju.

Imorgon är det en extra lång dag i skolan, som det är alla onsdagar. Ska nog gå och lägga mig nu för att försöka må lite bättre imorgon.

Nattinatti, som farmor alltid brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0