To cross out what I've become


Dagen har spenderats huttrandes i ett virrvarr av sand. Vi hade friluftsdag idag och jag hade blivit satt på "Sandskulptur"-posten. Pälsade på mig med gummistövlar och regnjacka när jag egentligen borde tagit med ett vindskydd. Knappt en regndroppe föll, vinden å andra sidan, den var inte att leka med! Jag hittar sand lite här och var. Bakom öronen, i hårbotten, på ögonlocken... You name it.

Eleverna delades in i grupper och tävlade mot varandra om den snyggaste skulpturen skapad utifrån en viss bokstav, beroende på vilken de blivit tilldelade. Skulpturen skulle alltså börja på samma bokstav som den bokstav de fått.
Kameran låg hemma men jag tog några mobilbilder.

A - Angelina Jolie

J - Jaguar

J - Julgran

9C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0