The little things hurts so much.


Jag sitter här, lätt irriterad och trött för att all min Spotify-tid är slut. Även för att vårat Internet hemma är så konstant dåligt att man inte kan höra mer än 10 sekunder utav början på varje låt, på youtube, innan det slutar fungera helt.
Fredag den 13e har dock inte varit helt fel. Sverige slog Tjeckien med 5-2(!!), Berglund gjorde bl.a. två mål och Silfverberg ett. Nisses fru var så snäll att hon kom in och lämnade deras boxer-kort så att vi skulle kunna få se matchen, jag berättade ju tidigare att trean inte fungerade. Tack! Missade bara första perioden men den slutade ändå 0-0. Nåja, nog om hockeyn.

Imorgon ska jag en sväng till stallet, Johanna ska med hon också. På kvällen blir det utgång, men en rätt lugn sådan - på söndag är det ju som sagt Pamelas konfirmation.

Lev väl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0