Sing it out. Girl, you've got to be what tomorrow brings.


Idag har jag spanat in Skogstorpsskolans fotbollsturnering. Vågade inte direkt heja på någon då jag mer eller mindre haft alla klasser, dock bankar hjärtat nog alltid lite hårdare för C-spåret. Det brukar liksom vara lite "borta bra men hemma bäst" när man jobbar i andra spår. Jag har ju trots allt spenderat fyra år i gamla goda C.

Dagen har annars rullat på i sakta mak. Rosor har införskaffats till morgondagens studenter och huvudet har skrikit efter värktabletter. Är inte helt 100, men tror jag lättare får huvudvärk när det ligger åska i luften. Det blir liksom ännu mer spänning i atmosfären då.

Topshop ordern har hittat rätt och ett utav de nya linnerna åker på imorgon - tillsammans med H&M's CC vita jeansshorts. På fötterna sitter vita remsandaler från Thai.

Har fortfarande huvudvärk och tiden bara rinner iväg, måste sova nu för att orka med morgondagens påhitt.
Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0