May God bless


Kom nyss hem från Pamelas konfirmationsfirande. De spelade upp en pjäs i kyrkan och gjorde allt annat som man gör. Efter kyrkan åkte alla hem till Pamela för att sedan inse att vi glömt kvar Pamela... Hoppsan.
När Pamela också kommit hem åt vi alla god mat, (jag) spelade Angry Birds, (Pamela) öppnade paket och åt god marsipantårta med felskrivet datum på. Vi i släkten träffas rätt ofta, det gillar jag!


Nu är jag slut i huvud och kropp, men ska bege mig bort till stallet för lite mys med Derran, Johanna och Glen. Jag kommer att missa bronsmatchen, som börjar alldeles strax, men finalen ikväll kan inget slita mig ifrån! Heja Sverige! Grattis till Eric Saade förresten, tredjeplats är inte dåligt - i Melodifestivalen - i Hockey VM, är det bara guld som gäller!

Angående tidigare inlägg. Jag och min dolda talang (extrem styrka) drog sönder startsnöret till gräsklipparen så det blev inte klippt något igår. Inte gick jag och Johanna ut igår heller. Deppvädret gjorde att vi hängde på ICA, tjatade hål i huvudet på Johannas kollegor och dansade som Ulf och Jerry gör i reklamen på TV. Sen gick vi hem och kollade på röstningen till Mello.

Mamma hade planterat något i en gammal äggkartong när jag kom hem.
Jag gjorde ett annat fynd än bara små grödor.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fin min på bilden på dig dä ;)

2011-05-15 @ 18:12:59
Postat av: rebecka

Wheeeyy.. Hur kunde hon missa den?

2011-05-16 @ 09:26:37
Postat av: Anonym

Haha, håller med Pernilla. Knäppte typ 4-5 st på er när ni höll på att göra er i ordning för posen ;-)

2011-05-16 @ 09:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0