When you're older, you'll understand.


Har haft huvudvärk varje dag i en vecka nu, vilket börjat bli lite jobbigt. Sakta men säkert suger det musten ur en. Ringde sjukvårdsupplysningen igår men det ska visst inte vara någon fara.

Jag jobbade över på skolan idag till klockan 16.00. Det finns så mycket och planera och jag gör som sagt inget halvhjärtat. Är fortfarande inte helt klar med allt inför morgondagen så jag ska jobba vidare på det, så fort alvedonen börjat verka. Det är skitsvårt att planera till fredagsvalen med när man håller i gemensamma lektioner från åk: 6-9.

Tänkte åka in tidigt imorgon bitti och kopiera lite med. Nu ska jag brainstorma lite mer idéer. Tjing!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tanken är väl inte att man ska jobba en massa hemma med? Slit inte ihjäl dig ;) Fick du bytt några pass inför nästa vecka?

2011-03-18 @ 07:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0