She owns the night


Jo jag funderar på om jag ska önska mig en Canon G12, lergryta, galjor, minst 10 objekt från itemsbyjohanna.se och smyckesställ i 20års present eller den här, eller ja... åtminstånde bakluckan av den. Lite får man ju bidra med själv. Visst var den snygg?! Precis en sån liten söt sak jag vill ha. Sen var ju min dödssynd vällust också - mitt ha-begär är väl kanske lite större än vad det behöver vara. Dock bryr jag mig inte alls om nya mobiler och andra elektroniska prylar. Min kamera och mobil är mina stadiga partners in crime sedan 2007. Det ni!

Bilderna är tagna från itemsbyjohanna.se

Kommentarer
Postat av: Pernilal N

Haha, stans snyggaste ;)

så du kan matte b funktioner? :o har du läst matte b? man använder en så kallad y=kx+m... men det gick hyffsat! :)

2011-03-16 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0