I'm looking for something I never had


Idag steg jag upp så tidigt som 8.40 efter att ett samtal från Skogstorpsskolan väckt mig. Idag börjar jag inte förrän 12.20 men sen ska jag jobba hela veckan också. Kul! Det blir i kära gamla C-spåret, jag tror det kommer gå bra. Skönt att de inte glömt bort mig nu när jag varit borta. Då jag inte har några tider på Stanton's för tillfället blir detta perfekt!

Annars ska jag försöka ta tag i att packa upp. Det tog mig 6 månader att packa upp från USA, riktigt så långt ska det inte få gå med dessa väskorna. Problemet är att jag har slut på galjor. Det hade jag dessutom innan jag åkte och nu har jag shoppat tillräckligt för att klä en hel indianstam. I-lands problem...

Bangkok-shopping.

Kommentarer
Postat av: Lillie

Haha fy fan va mkt kläder Katta. Lycka till ;)

2011-03-15 @ 11:51:42
Postat av: Lillie

Bra det där med skogstorp ;)

2011-03-15 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0