I'll try to get out, but I never will.


Jag jobbade över två timmar igår på Stanton's. Att vi hade mycket att göra är årets underdrift. Var hemma runt 23.20, hoppade in i duschen och sen slängde jag mig i sängen för att sova.

Idag har jag gått runt och gäspat hela dagen. Då jag bara hade två lektioner har jag haft gott om tid att förbereda inför morgondagen. Skönt! Då slipper man tänka på det. Ska bara dra ut några tyska-stenciler till språk fördjupningen imorgon. Det är inte alltid eleverna har något att jobba med själva.

Resten av dagen blir lugn. Jag ska bara njuta av min lediga eftermiddag med serier som jag missat sedan Thailand.
Puss!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hur tusan kunde du jobbat över så länge där? :O

2011-03-24 @ 15:57:13
Postat av: Pernilal N

ussch vad segt :( skulle vart 3 pers!!



haha nääädå, så är det interå :D snart får vi leka :)

2011-03-24 @ 22:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0