I know who I want to take me home


Igår var det väldigt lugnt och rätt trist för att vara ärlig. Självklart var det jättetrevligt hos Johanna med god mat och trevligt folk! Utelivet var dock ingen höjdare. Höjdpunkten på kvällen var mina alltid lika fantastiska kollegor.

Idag har det jobbats, allt rullade på bra trots rätt mycket folk så vi var klara att gå vid nio-snåret. Skönt. Imorgon blir det jobb på skolan, återigen i mitt underbara C-spår. Att jag ska ha två mattelektioner är inte lika underbart men det ska jag nog överleva. Annars är det väldigt lugnt i veckan. Det blir ytterligare lite jobb på skolan men annars har jag inget planerat. Ska försöka leka lite med Pernilla, det var längesen.

Förra veckan började jag med att fylla i boken "Hemligt" jag fick av Lillie får två år sedan när jag fyllde år. Har inte vågat börja fylla i den för att jag har varit rädd att ångra mig. Å andra sidan är det min bok, mitt liv och mina tankar och det jag känner just då, alltså i nuet är det jag känner. Det är inget man kan ändra på så jag skriver helt enkelt ner allt det, i bläck. Jag sätter datum på allt och år från idag kommer jag att läsa igenom de 400 frågorna, le lite och skratta högt.


Kommentarer
Postat av: li

2011-03-27 @ 22:46:38
Postat av: Lillie

Ååh har du börjat skriva i den nu?? =) bra, det är ju inte meningen att den ska ligga tom :P

2011-03-27 @ 22:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0