Don't you give up on me


Hade råkat dubbelboka mig själv hela nästa vecka på både Stanton's och Skogstorpsskolan. Dock är allt fixat tack vare underbara Carin! Jag kommer att vara på skolan hela veckan, och jobba kvällar på Stanton's på måndag och onsdag. Det blir mycket jobb men det är skönt att hålla igång. Helgen ska jag spendera åt att vila upp mig och packa upp... Nej, jag har inte gjort det än alltså.

Tänkte sett Death Race 2 igår ikväll, men den fungerade knappt och jag orkade inte genomlida en hackig film. Det blev Due Date istället. Den var bra, men jag klarar inte av såna där jobbiga människor som den ena killen var. Mitt tålamod håller inte för sånt. Jag klarar inte heller av dåliga hockeydomare - men det är en annan historia.

Detta är ett tidsinstället inlägg, men tanke på att jag befinner mig i skolan samma stund som detta publiceras. Jag hoppas att planeringen jag gjort fungerat bra och att det fortsätter så resten utav dagen.

Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Pernilal N

vi vill se allt du köpt med :D

2011-03-18 @ 16:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0