Just a small town girl


Min förkylning gör att jag inte känner några direkta smaker (eller konsistenser?!). Hällde upp ett glas mjöl i morse med utgångsdatum 9/6. "Bäst före, bra efter!", tänkte jag och klunkade glaset. Insåg sedan att mjölken liksom drog sig kvar i glaset tack vare en seg struktur. Härligt, får hålla tummarna för att magen inte är så känslig för gammal mjölk.

Fick sjukanmäla idag med, annars hade jag fått jobba från 11-21 och det hade inte fungerat alls. Dock har jag samlat tillräckligt med kraft för att köpa (ny) mjölk och gå en runda med Bobby.

Annars idag tänkte jag bara hänga med mina vänner: näsdukslådan, Gynning och B&J - som även dem hängde med Mr. Milk hem från ICA.





Gamla Top Model repriser på TV håller mig också sällskap, tack Tyra Banks.

Kommentarer
Postat av: johanna

DU SKULLE INTE KÖPA TIDNINGAR!!!

2011-06-10 @ 22:32:53
URL: http://ahlqvistjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0