My weakness is that I care too much.


Idag har jag varit hängt med Lillie största delen av dagen.

Vi strosade omkring i stan med Bobby och lunchade på Falkmanska. Superdupergod kycklingpanini har dem där för den sugna!

Vi kollade bl.a. in på Kullens Skor och jag fick med mig ett par bruna gladiatorsandaler, de kommer alltid vara bäst/skönast att gå i (bortsett från Converse). Mitt tidigare par har jag gått sönder, bokstavligt talat. Hade även ett vitt par som jag fick slänga i Thailand för att jag gick sönder dem med.
När vi kom hem åkte vi vidare till Becka och Alfred, med oss hade vi en pool.

Efter det åkte vi och plockade jordgubbar, men det glömde jag ta med kameran till. Det har varit mycket flängade fram och tillbaka idag men med underbart väder gör det ingenting.
Nu ska jag käka jordgubbar och vaniljvisp! :)

Kommentarer
Postat av: Rebecka

åh vad fin han är i sin guldbricka..!!

2011-06-28 @ 20:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0