I'm staring at the mess I made


Jobbet var förhållandevis lugnt men tiden rullande ändå på rätt bra. Morgondagen kommer vara allt förutom lugn. Jag och mor ska laga mat till Alfreds dop, med ca: 60 medverkande. Jag står bl.a. för den klassiskt krämiga potatissalladen á la Katta. Skulle jag på något sjukt vänster ha tid över ska jag bort till stallet och rida Derry.

På kvällen är det West Coast House Festival som gäller. Jag ska ta det lugnt med tanke på att jag har fått den stora äran att vara Alfreds gudmor (eller heter det fadder nu för tiden?) på söndag morgon.

Pust! Det har varit en tuff vecka och än är den inte över. Måste in en snabbis till staden imorgon förmiddag med för att hämta ut en beställd doppresent. Nu ska jag gå och ladda batterierna. Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0