Don't take this life for granted, like I used to do.


Igår firades studenten i hela stan. Rosor hängdes och kramar delades ut till både höger och vänster.
Dagen gick åt till att springa runt som en yr höna i en djungel av människor
- för att hitta just den människan man skulle ge ros till.
Nedan kan ni se: Adde, Oliver och Emelie.


Kvällen fortsatte i samma snurriga veva och startskottet avfyrades hos min forna granne Angelica.


För att mätta våra tomma magar stack jag och Prim till världens snällaste kille, min barndomsvän Alexander.


Efter maten rullade vi vidare till årets gladaste student, Frida.


Där bjöds det på tårta. Jag lyckades charma den marsipanälskande lillebrodern tillräckligt för att få hälften av den dekorativa marsipan-studentmössan. Han påstod sig må illa av för mycket marsipan, själv gillar jag min sida av historien bättre.

Prim rullade vidare rätt fort och kvar var:


Efter presentöppningen drog vi oss bort i riktning mot centrum, med oss hade vi hedersgästen.


Väl inne på Bratt hittade jag Alex flashande med cashen bakom baren
(i hopp om att få snabbare assistans skulle jag tro).


...han blev snabbt tillrättavisad, fortfarande med ett lurigt leende på läpparna.


och där tar kvällens bilder slut.

Jag hade en toppenkväll, tack för allt!
Grattis igen till alla studenter, bra jobbat! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0