Creature of the night


Philips lag, LGM vann med 5-0, härligt! Alla som spelade har jag haft i skolan så jag kände igen dem allihop, himla duktiga killar!
Körde med Philip till Donken efter matchen för att fira med lite skräpmat, köpte hem till Caroline med som låg hemma, sjuk. Vi kollade på Zombieland och hade allmänt trevligt.

Nu är klockan 00.13 men jag är inte trött... Som gemensamma favoritprogram på TV har jag och mamma gått från Animal Cops till The Mentalist till en blanding av The Bachelorette och psykfall program på TLC. Just nu spanar vi in Deadly Woman och suckar åt alla sjuka människor. Det är i såna här lägen man känner sig någorlunda normal i alla fall.

Gertrude Baniszewski som kvällens avsnitt av Deadly Women handlar om.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Sv; Ja lite faktiskt haha! ;)

2011-06-21 @ 01:22:36
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0