Of course you can't become, if you only say what you would have done.


Jag har varit skittråkig dessa senaste dagarna, har jobbat nonstop och nu har jag huvudvärk. Stoppade nyss i mig två Alvedon så förhoppningsvis kickar de in snart. Ska strax dock in till staden för att möta upp Lillie som har en present till mig, spännande! Nej, vi brukar inte bara ge varandra presenter sådär, men vi har inte träffats sedan jag fyllde år.

Igår vad jag halvt spontantaggad på måndagsklubben, idag vill jag helst av allt sova. Huvudvärk är det värsta som finns, nästan.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snygg bild! Hur många måste du ta innan du hittar nån du tycker blir bra? Jag tar tuuusen :D

2011-07-18 @ 23:54:13
Postat av: Katta

jag med...

2011-07-19 @ 10:54:37
URL: http://nilssonkatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0