My heart led me down a dead end road.


Jag tog en snabbisbild på mig här på tåget, känns lite som att folk iakttar lite när man sitter med en dator och typ ler för sig själv.
Ni får helt enkelt nöja er med denna söta bild...


Just nu har vi stannat till i Skövde så jag är på god väg! Sov gjorde jag innan första bytet till Göteborg, det blev en lagom powenap där. Jag är framme i Stockholm 13.55 och tåget mot Sundsvall går 14.30. Tänkte köpa mig lite lunch vid det bytet för att få något i magen. En smoothie har jag druckit redan, annars hade jag nog fårr springa till bistron. Framme i Sundsvall är jag klockan 18.10 där Ida möter upp mig på stationen.

Nu måste jag kissa... vågar man lämna datorn?

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Haha, woopsi. Men jag såg ju sjäääälvklart att det var din arm. Jag skojade bara lite... Hehe... :$ Eller? ;)



Sundsvall, har fatiskt aldrig vart där. Hoppas att du har det kul därå. ;)

2011-07-29 @ 18:27:51
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0