I'll let you whip me if I misbehave


Som förutspått har pizzor blivit bakade... Men nu är jag trött på jobbsnack, en jobbfri helg har härmed inletts!

Imorgon ska jag upp tidigt, runt nio kanske och det är minsann tidigt för mig! Jag ska inhandla det sista inför kvällens kalas, så som jordgubbar och bröd. Mina ägg har visst mor kokat upp med, så mer av dem kvävs för det för att skapa en fin dessert. Vädret säger regn, screw vädret säger jag!

Trött i huvud och kropp ska jag nu gå till sängs och hålla tummarna för en lyckad morgondag.


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Marika

9 på morgonen är fruktansvärt tidigt! Jag håller med till 100% - morgontrött som jag är. ^^

2011-07-27 @ 22:54:31
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0