I don't really know what I'm doing, but you seem to have a plan.


Lugn kväll på jobbet, skönt. Imorgon blir det att gå upp tidigt för att börja jobbet 8:00, oskönt. Jag skulle vilja utnämna mig själv till årets mest morgontrötta stackare.

Mitt billetande går förresten framåt! Har jag sagt att jag letar bil? Nå, det gör jag i alla fall. Vill ju helst ha en sån där söt, rund och fin bil, gärna svart. Nu blir det nog en avlång rackare som är blå. Nåja, man kan ju inte få allt man vill ha, det är vi alla väl medvetna om skulle jag tro.
Far ska ringa på en Renault Megane åt min imorgon. Varför han gör det och inte jag förstår ni nog på min beskriving ovan om hurdan bil jag helst ville ha.

Imorgon ska jag även på bio med mina kusiner (Igen? Tänker ni säkert nu. Ja, igen). De, och min moster, är de enda som klarar av min kärlek till X-men/Transformers filmer. Vi ska alltså se Transformers, moster Na Nitt hakar på.

Bumblebee!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0