You were in college working part-time, waiting tables.


För tillfället befinner jag mig på Långåskolan då jag ska vara vikarie här idag. Vi ska bland annat åka till simskolan, spännande. Jag var aldrig så bra på att simma när jag var liten, gick i mittengruppen.

Igår kväll kollade jag på Love and Other Drugs, tror jag är halvt kär i Jake Gyllenhaal och är därför lätt avis på Taylor Swift.


Dessutom är hon ju jättesöt. När jag skulle till min frisör på baldagen tog jag med en bild på henne och sa:
"Såhär vill jag att mitt hår ska se ut."
Vackra kvinna.

Å andra sidan blir jag halvt kär i Colin Farrell varje gång jag sett Tigerland och efter Pearl Harbor/Black Hawk Down bankar mitt hjärta extra hårt för Josh Hartnett och Josh Duhamel. Om man skulle ta och flytta till Hollywood.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0