You look like a lot of fun


Veckan som vikarie är över men jag har redan fått nya datum då jag ska komma tillbaka. Då blir det att vicka för nya lärare, vilket innebär nya ämnen och klasser, kul med omväxling.
Igår skulle jag slutat 14.20 men fick hoppa in på fritids med så jag slutade inte förrän 17.00 - fast då kom jag ju inte hem. Åkte istället till becka och Kristoffer där jag hjälpte honom stycka en hjort. "Den största hjort jag skjutit", sa Kristoffer, och vi satt i lite över tre timmar med den. Tack och lov att vi inte styckade upp hela.
Var helt slut när jag kom hem och huvudvärken var ett faktum, jag fixade med saker jag skulle ha till skolan idag och sedan somnade jag.

Denna dag har varit tuff med, blir alltid helt slut av att vara i skolan. Beundrar verkligen alla lärare som orkar med allt ståhej varje dag!

Såhär lycklig var jag när jag sa farväl till skolan, vem kunde tro att jag skulle komma tillbaka så snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0