We were gonna fall in love, then realize that sometimes love is not enough.


Det blev en riktigt lugn kväll, jag sov, vaknade av ett sms från Becka och ca: 15 minuter senare befann jag och mor oss hemma hos henne. Lugn kväll.
Ska nog ta och lägga mig i sängen och läsa nu, har en sprängande huvudvärk. Håller på att lära "Genom dina ögon" skriven av Stephanie Meyer. Har redan läst den en gång men äsch, den är ju bra! Ska nog ta och köpa min "Syskonkärlek" av Katarina von Bredow med, en av mina absoluta favoriter! Den vore fin att ha. När man läser böcker en andra gång så undrar jag hur man tänkte när man läste den första gången. Nu ser en utav karaktärerna i boken exakt likadan ut som en av mina elever på Skogstorpsskolan. Lustigt, undra då hur jag föreställde mig karaktären första gången jag läste boken och inte hade någon aning om killens existens.

Genom dina ögon (The Host) skall även bli film, Sophia Bush har huvudrollen.


Kommentarer
Postat av: johanna

2 från oth

2 från supernatural

1 från lost

1 från harpers island

låter mycket lovande!

2011-01-22 @ 23:55:40
URL: http://ahlqvistjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0