Let's have som fun, this beat is sick!


Jag måste tvätta. Alla mina byxor är antingen helt vita av mjöl eller så luktar de kebabsås. Underbara Stanton's. Måste köpa mig ett par jobb-brallor, jobbigt bara att när man köper nya vill man ju inte bara ha dem på jobbet. Får köpa nya, fula byxor typ. Jösses vilket I-landsproblem.
Idag mår mina bihålor bättre, kan bero på att jag knaprar Alvedon, väljer dock att se på det som att jag håller på att bli frisk. Just nu har jag ont i magen, men det tror jag beror på att jag helt enkelt ätit för mycket.

Jobbade på skolan idag förresten (OMG jobbade hon sjuk?! - tänker ni säkert nu, men jag mår som sagt bättre). Var mest med som resurs lite här och var, en timme spenderade jag åt att kolla på Linnéa när hon höll i en idrottslektion. Sen fick jag vicka för en vikarie som gick hem och då fick jag med ha idrott, wohoo! Ska vara på skolan varje dag denna veckan och kommer även jobba kvällspassen på onsdag och fredag på Stanton's. Imorgon väntar drömdagen på skolan med matte och NO för 8or och 9or. Heja!


Kommentarer
Postat av: angellica

känner igen stantons symptomen ;)

2011-01-11 @ 20:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0