This years love had better last.


Dag 30 – 10 dödssynder

Jag kommer verkligen inte på 10 dödssynder. Har ju inte direkt vigt min dag åt att komma på några heller.. men jag kör på de jag har så länge.

Kom ihåg att ta allt med en nypa salt, riktigt dödssynder är detta kanske inte...

1. Att såra någon med vilje. Att hämnas är dock helt okej. Dock måste du hämnas i samma skala/grad som du själv blivit utsatt för.
2. Att visa BH:n på ett "fult" sätt - alltså när det inte är meningen.. och när man har en ful BH på sig.

Som ovan till exempel. Inte bara visar hon BH:n, banden är snurrade och lappen tittar fram. Suck!

3. Detta är lite som 2:an, man får inte visa de där snörerna som kläderna ska hänga i på galjen! Helst av allt klipper man bort dessa snören det första man gör (samtidigt som man tar av prislappen).
4. Vi fortsätter på klädspåret (typ). Det är INTE okej att ha kvar prislappen under skon, aldrig.
5. Att säga något ont om Brynäs kan straffa sig hårt.

Okej, hälften kvar. Det får vänta tills efter Nyårscupen som jag ska till om någon timme med Johanna, Mahilda syster. Hon själv ansluter sig till oss efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

haha så typsikt dig att lägga märke till dom små "modemissarna" men jag håller med dig ;)

2011-01-04 @ 18:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0