Jag försöker träffa andra, men det är inte så lätt.


Jag kommer inte på några mer dödssynder, tyvärr måste jag även medge att jag brutit mot två av dem - men det är i det förflutna, nu blickar vi framåt!

Det var trevligt på Nyårscupen, Ullared var bästa laget idag enligt mig. Synd att detta var första och sista gången jag kunde kolla i år, jobbet kallar.
Nästa vecka kommer jag även att jobba på Skogstorpsskolan igen, kul! Det har jag saknat lite. Det bästa är att Linnéa kommer vara där samtidigt som mig, wohoo! Blir nästan som på den gamla goda tiden.

På söndag fyller min vän Mathilda 20 år och vi ska fira detta stort på lördagen, jag är jätttetaggad! Längesedan jag kände det där luriga lilla pirret i magen som skriker efter en utekväll, men nog finns det där nu, jag känner det redan.

Mathilda och jag på juldagen.


Har förresten avslutat min lista nu, med tanke på att jag inte kommer på fler dödssynder och så var det även den sista punkten. Alla inlägg från listan finns under kategorin "Listan" om ni har lust att blicka tillbaka på något. Nu tror jag kanske att ni som inte känner mig fullt ut redan känner mig bättre. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0