I wish that I was looking into your eyes.


Dag 28 – Saker jag saknar

Jag tror inte jag saknar några saker direkt. Jag har allt jag behöver och mer därtill. Jag saknar mer platser och personer. Jag saknar dagar som gått, som man aldrig kan få tillbaka. Som vanligt kommer jag tjata om mitt USA och hur jag saknar det, men det gör jag ju! Folk som inte upplevt det kan inte säga något. Jag har en familj och vänner där, jag har ett helt annat liv där som ingen här i Sverige egentligen vet något om. Nåja, jag saknar USA.
Jag saknar mormor. Vi kan inte direkt prata med varandra, vi gör inte något tillsammans heller - men jag tycker om att ha henne nära och veta att hon mår bra.
Det är vad jag saknar mest just nu. Annars är livet rätt fint. Nu är det ett nytt år full av nya möjligheter!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sötsöta Jaj!! <3

2011-01-02 @ 17:07:47
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0