I gave you all I had but you tossed it in the trash, you tossed it in the trash.


Jag jobbar fortfarande halvt ihjäl mig känns det som, dock är det så mycket lättare att jobba när man har ett mål att se fram emot. Var ute en sväng igårkväll och började nio imorse, inte det smartaste draget men tanken var ju att jag skulle börjat 17. Blev som ni förstår ändrade planer - jag gick ut ändå. Nästa helg SKA jag minsan vara hemma. Jag är ledig men ska bara ta det lugnt. Minns inte senast jag inte gick ut, jag vet inte om det är sorgligt eller bara dumt, måste spara!

Antar att alla såg premiären av Solsidan idag, alla förutom jag. Jag tycker det är kul men kan faktiskt inte av att kolla på det. Helst av allt vill jag slå Ove sönder och samman och sen sparka in TV:n för att vara säker på att han är borta på riktigt. Klarar inte av den typen av människor, skiter i om han är en karaktär. Den karaktären kan ta sig.

Imorgon börjar jag jobba 8.30 och slutar 14.00, sen ska jag bara va och njuta lite av livet.

Igår rymde Ellioth förresten, hittade honom skakandes i hönshuset där han gömde sig undan regnet och den kalla snön. Han jamade högt när han såg mig och hoppade ner i famnen på mig. Han har alltid varit lite för äventyrlig för sitt eget bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0