Don't let me go


Jag har inte sett I Rymden Finns Inga Känslor förrän idag och jösses vad jag skrattade! Gillar vanligtvis inte svenska filmer men denna fick mig att garva högt så har ni inte sett den är det ett måste!

Annars idag har jag äntligen tagit tummen ur röven och tvättat. Har även gått och beklagat mig på att jag inte hittar mitt svarta sidenband någonstans. Lönt att köpa ett band, lägga det på ett-ställe-som-man-aldrig-skulle-glömma-av - och glömma av var det är. Jaha, nu måste jag köpa ett nytt annars kan jag ju inte ha på mig det där som jag tänkte att jag skulle ha på mig en gång. Sån är jag, kanske har en släng av asperger jag med.



Ska snart bänka mig framför TV:n och kolla på min och mammas veckounderhållning, (förutom Top Model) The Mentalist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0