Thailand 9


Nu ar vi i Phuket. Tanken var att vi idag skulle aka till Prim men vi har ingen aning om var hon haller hus, det verkar inte heller som att hon ar kvar i Ao Nang. Sa vi packar vaskorna och drar till Koh Samui. Det blir nastan en vecka dar sa vi kasnke reser runt till lite narliggande oar.
Vi mar bra, helt okej i alla fall. Jag har ett myggbett pa ogonlocket och kan knappt se pa ena ogat (forsok forestalla er hur snygg jag da ar pa en skala 1-10). Ryggen gor ont pa oss bada da vi spenderade timmar i foren pa en skumpig speedboat och jag ar fortfarande lite blaslagen sen min match.
Vi var pa Similand Islands i forrgar och av en slump stotte jag pa min motstandare fran thaiboxningen. Aven hon var lite blaslagen, kandes skont att hora.

Igar var vi pa bio. Vi sag The Eagle med Channing Tatum, den var bra! Lustigt hur man aldrig hort talas om nagon utav de sanda filmerna i Sverige. Ar vi verkligen sa langt efter?

Nu maste vi bege oss upp till rummet och packa vaskorna, utcheckningen sker inom en timme.

Vi hors nar vi ar framme pa Koh Samui! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0