Thailand 8


Halla!

Vi ar fortfarande pa Phi Phi. Vi var tvungna att checka ut fran varan kackerlacks-bungalow innan 11 idag och baten gar inte forran 14.30, vilket betyder att vi aterigen fordriver tiden pa ett Internetcafe. Mamma och pappa, ni behover inte oroa er for mig och min thaiboxning. Jag mar bra! Ni vet ju hur jag gillar att testa nya saker och sa. Det ar ju trist att angra sig i efterhand for nagot man aldrig gjorde.

Vadret ar varmt idag, det ar faktiskt for varmt. Jag far sanahar panikattacker/andningssvarigheter lite da och da nar det slar mig hur varmt det egentligen ar. Da ar det viktigt att ha vatten till hands!

Vi har annu ingen boende pa Phuket, men nar vi kommer fram ska vi till vara turistbyra tjejer som vi hanger hos varje dag och se om dom har nagot bra till oss. Dar stannar vi i nagra natter. Vi tankte aven kora en dagstur till Similand Islands. Efter det skulle det vara trevligt att halsa pa Prim i Ao Nang (men det vet hon inte om an eftersom vi inte far tag pa henne). Sen blir det Koh Samui och sen Bangkok. Tror jag. Varan reserutt andras lite fran dag till dag, det ar det basta med att inte ha nagot direkt planerat.

Ber om ursakt for trakiga bilder utan inlagg, men det gar verkligen inte att lagga in bilder pa dessa datorerna. Sakert sparrade pa nagot satt for att de ar radda for att fa virus.

Ha det fint! :)



Sjalvklart menar jag trakiga inlagg utan bilder ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du e!:) har Jay ringt till dig va? kram Nn:)

2011-02-23 @ 10:01:24
Postat av: Rebecka

Tråkiga bilder utan inlägg, du menar tvärt om va? ;)

2011-02-23 @ 15:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0