Thailand 5

Hemma!
Det var tankt att vi skulle dra ut ikvall med tillsammans med folket fran baten. Dock var vi inte sa manga pa baten (25) och det var bara sex stycken av oss batmanniskor som atersamlats for att kaka och gotta oss. Sa jag och Johanna drog hem. Sitter i detta nu pa hotellet och vi ska nog spendera denna kvall till att spela kort och dricka cola fran minibaren. Hade inte med mig min venliga kamera pa baten, platade med en engangs-undervattenskamera som jag kan scanna in blder fran nar jag ar hemma i Sverige igen.
Pa baten hade vi forresten skattjakt, vi dok efter en champagneflaska. Vem tror ni hittade den? Jag! Wohoo. Ar man overdrivet onormalt tavlingsinriktad som jag sa gar det trots att Martina (svensk tjej, jobbar pa baten) sa at tjejer aldrig hittar dem. Den lag gomd i ett korallrev och luften tog slut halvvags ner men med extrem viljestyrka tog jag mig anda ner till bottnen och upp igen utan att drunkna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt katta :) kram

2011-02-19 @ 22:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0