Thailand 10


Det blev till att stanna en natt till i Phuket, vi anlande alltsa till Koh Samui ikvall for kanske 3 timmar sedan. Vi stotte pa ett par (en svenska och en norsk) som visade oss tillratta. Himla bra att det finns sa trevliga manniskor!
Varat rum (for 600 bath/natt) ligger precis bredvid bargatan och vara grannar heter McDonald's, Burger King och Haagen-Daz. Oroa er inte, vi har inte tankt rulla hem och haller oss anda ratt nyttiga, Ikvall passerade vi allt det dar och kakade thaimat, som vi kakat nastan varje dag. Igar at vi dock Subway...

Sa vad gjorde vi igar nar vi fick stanna en otippad natt till i Phuket? Jo, vi gick pa bio, (ja, igen). Denna gangen sag vi "I am number four". De har bara massa actionfilmer har pa bio typ. Precis sa jag vill ha det! :) Jag tror jag har blivit sa actionberoende for att pappa alltid laste undertexterna till filmerna nar jag var liten, och har kollade bara pa action.
Ikvall sak vi utforska Koh Samuis nattliv, vi bor ju trots allt mitt i det atminstande tre natter framover.

Bilder gar fortfarande inte att lagga in (morr). Ni far en bildbomb nar jag kommer hem istallet!

Puss och kram :)

Kommentarer
Postat av: amanda

bor ni i Chaweng eller i Lamai?? :)

2011-02-28 @ 15:11:07
URL: http://wallnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0