Love is hard


Gick runt i stan och stack till blue* (som hade REA) för att mingla med Emil. Mamma hakade på och strosade omkring. Kom ut med en Sweet jacka och ett par blåa WESC hörlurar som det va 50% på. Fint! Klagar inte mamma på köpen, är det inga onödiga köp. Hon hjälpte mig även välja jacka. Lägger upp bild på det sen, ska iväg till Becka nu.
Fick även tag på tre pocketböcker som jag ska fördriva tiden med i Thailand, jo det har jag ju inte sagt! Åker faktikst till Thailand på tisdag, lagom gött. Är inte den som älskar att steka på stranden, blir snabbt rastlös så ett gäng böcker blir perfekt att ha med sig. Visar upp dem senare med. Måste även börja packa (och tvätta). Brukade alltid vara ute i så himla god tid förr, nu skjuter jag alltip upp allt - även roliga saker uppenbarligen.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0