We lose ourselves in the things we love. We found ourselves there, too.


I all julstress har jag lyckats få hem två julklappar till mig själv med. Ett par skor och ett smyckeställ för örhängen främst. Nu är min smyckesamling näst intill komplett!
Som ni kanske ser har jag även en grej för läppprodukter i alla dess former och färger.

Det är denna svarta snurra som är ny.

Pjuxen kom hem samtidigt som den midnattsblå klänningen jag visat upp tidigare, här har ni dem.

Så snygga att jag halvt avlider. Dock avlider jag när jag använder dem med, efter 10 minuter. Vill man vara fin får man lida pin.

Kommentarer
Postat av: perniilla

okej du hade tillräckligt med fjädersmycken...haha

2011-12-14 @ 10:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0