Jag kan offra allt jag har för ingenting, jag sträcker mig så långt det går.


Idag är det den 31 december 2011 och detta är mitt 900ade inlägg sedan den 27 juli 2010.
Idag är en sån dag som alla bloggare sammanfattar sitt år, jag antar att jag inte ska vara sämre. 2011 har överlag varit ett väldigt lugnt år känns det som, inget år som går till historien direkt, för min del.

Januari var för mig, kanske lite otippat, den bästa månaden. Varför? Alfred föddes. Han är min lilla solstråle! Gillar honom så mycket att jag är rädd för att jag inte kommer gilla mina egna barn lika mycket...

Under februari och mars var jag och Johanna i Thailand. U.N.D.E.R.B.A.R.T. Behövs ingen vidare förklaring.

Detta var även denna tid på året då jag förälskade mig i Jeffrey Campbell och hans skor. Hittade bara bild på mina Foxy och Everest. Har även ett par Lita. Tänkte fylla på samlingen snart.

I april var månades höjdpunkt Sensation White i Oslo. Mäktigt.

Slutet av april/början av maj (Valborg!) spenderades i Uppsala med Johanna hos Malin. Kan ha varit en av årets bästa helger. Jag hade så löjligt roligt att jag inte kan låta bli att le nu när jag skriver om det.

Maj var annars väldigt händelsefattigt. Jag trånade som en idiot efter H&M's CC-kollektion och fick även hem x antal plagg därifrån. Köpte även hem mina favoritshorts från Runwaydreams.

West Coast House Festival ägde rum i juni och det va grymt kul! Jag var nyktrast på stället men hade trots det säkert roligast av allihopa. Vem har sagt att man måste blanda in alkohol för att ha kul? :)

Dagen efter WCHF hade vi dop för Alfred. Jag stod som gudmor och även för en hel del av maten.

I juni fick jag även känna på nackdelen av att fylla 20 år samma år och börja betala för min egen tandvård...

Juli månad är min månad. Jag fylllde 20 år och alt var frid och fröjd. Spenderade sommarkvällarna åt att grilla banan med choklad och marshmallows.

Jag bakade pizza till självaste Leif Boork som jag sedan tiggde en autograf ifrån.

Ett år efter att jag öppnade denna nya blogg (då min gamla blivit hackad) köpte jag min första bil. Fridolf.

I augusti månad åkte jag för att hälsa på min fanstastiska vän Ida i Sundsvall. Denna helg kan jämföras med helgen i Uppsala. Varför har man alltid roligare på bortaplan?

Jag insåg även efter många om och men att det var dags för en uppgradering inom tekniken.

Bratt brann sorgligt nog ner.

Vi blev bjudna på kräftskiva i U-hamn och fick känna oss som.. inlandsjävlar (motsatsen till badjävlar) för en stund.

Helgen fortsatte med att dra vidare till GBG för att lyssna på Axwell's spelning på Trädgårn. Okej, denna helgen hamnar med på top 3 av bästa helger under 2011.

Att åka som au pair började locka och jag fyllde i en ansökan så fort jag läst på lite mer om det hela.

Jag avslutade månaden med att ta mitt pick och pack och flytta ner till källaren.

I september lyssnade jag på Lars Winnerbäcks intima spelning i GBG.

I september grät även hockeyvärlden miljoner tårar för Stefan Liv och hans Jaroslav Llokomotiv.

Oktober månad jag min min första matchning med en värdfamilj i USA. Jag var överlycklig. 6 matchningar senare blir jag lika glad över matchingar men jag går inte genom taket. Jag väntar på den rätta familjen.

Drog med kusinerna till Stockholm och spanade in Britney Spears konsert, den va grym!

Oktober bjöd även på personalfest med Stanton's gänget. Kul!

November var rätt lugn, så jag festade till det med att anordna en halloweenfest.

Under denna månaden fick jag mig även ett heltidsvikariat på SKogstorpsskolan. Vissa dagar hade man sån tur att Linnéa kom och vickade tillsammans med en.

Jag upptäckte även den underbara sidan kallas damnyouautocorrect.com.

I december har jag varit i Tyskland för att hälsa på min barndomsvän Viktor med ett gött gäng.

Jag har också firat en undrbar jul med släkt och vänner.

Nu är vi här!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken trevlig blogg! :)

2012-01-03 @ 17:26:19
URL: http://nattstad.se/BlogMeUp
Postat av: Rebecka

Bra sammanfattning! :) Jagbörjade bläddralååångt ner i blogge för att jagvisste att jaginte läst på länge.Så insåg jagatt jagsett alla dessa bilder innan,och bläddrade uppigen. Allt utanatt läsa nåt.Mennär jagböradeläsa fattade jag :) Kul! :D

2012-01-12 @ 23:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0