Take me back to the parking lots, the sleeps we fought and all the places we got caught.


Här går det undan! Kom hem från jobbet vid 16:00. Fyllde då på spolarvätska i Fridolf som va lite törstig. Gick in, släppte ut Bobby och matade katterna. Packade upp väskan, hängde upp tvätt och satte igång en ny maskin. (Det är först när man kan fylla en maskin med ljusa underkläder och sockor som man inser hur mycket kläder man har.) Nu sitter jag här! Känner mig extremt effektiv idag trots att jag har huvudvärk för fjärde dagen i rad.
Nu passar jag på att andas lite. Tänkte käka min dagliga dog av c-vitamin, jag lever nämligen på apelsiner och clementiner detta halvåret, och sedan ska jag bort till Becka. Hon behöver barnvakt en liten stund och då är det klart att man ställer upp.

Missa inte Tjeckien - Sverige ikväll på TV10 klockan 18:00. Lev väl!

Tuggar på lite choklad samtidigt som jag skriver till er, älskar allt som har med hallon att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0