It's you, it's you, it's all for you.


Kom hem för någon timme sedan från min och Linnéas dag i Vbg (tog en sväng i vårt eget lilla Fbg med). Självklart åt vi som alltid på Café Ströget och självklart åt jag en kycklingpanini. Det blev mer vanlig shopping än mellandagsrea-shopping. Allt är så extremt utplockat och alla verkar ha samma storlek som mig så det är sällan man hittar något - om man inte hänger på låset den 25:e, vilket jag inte gör.
Hittade i alla fall sakerna ni ser nedan. Inga svarta byxor men jag klarar mig nog utan ett tag till.

Slängde två gamla BHar förra veckan så tog mig friheten att köpa nya på rean. En beige t-shirt BH är ett måste i alla garderober enligt mig, har slitit ut min gamla så mycket att det var dags för en ny!

Mysiga och stickade tröjor är perfekt att ha under både vinterhalvåret och sena sommarkvällar.


Kommentarer
Postat av: Angelica

grym shopping!!

2011-12-30 @ 21:10:40
URL: http://wildheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0