C'est la vie


Nu är tårtan klar. Sätter ihop delarna till den imorgon för bästa resultat så nu skriver jag istället några rader.
Vill vara lite negativ och kasta julskinksfett på posten.
För två veckor sedan fick jag hem te för över 100 kr på posten. Jag dricker inte ens te?! Paketet skulle uppenbarligen inte till mig så snäll som man är åkte jag till posten och lämnade in det igen.
Idag fick jag hem en påminnelse om ett paket jag inte hämtat ut. Jag hämtar gärna ut mina paket samma dag och har minsann inte fått någon avisering. Det var mitt paket från Frankrike till Alfred, (äntligen! Har suttit på nålar och trott att jag blivit blåst på nästan 1000 kr.) Paketet kom redan 9 december men det hade jag ingen aning om. Tänk om påminnelsen också hade kommit bort så att de skickat tillbaka det!
Julens ris går till posten, skäms!

Fruktansvärt opassande rubrik, det betyder "Sånt är livet", men det var det första jag kom på som var på franska.

Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Haha, Alice har också en disneyspellista! :D Jag har en för aristocats för den filmer bara äääälskar jag! :D Så himla mysig. Sen har jag en för lejonkungen också. Fast på engelska, för jag var med i en musikal/ konsert med musikskolan & Fbg:s gymnasium och sjöng lejonkungenlåtar. Så jag kan inte låtarna på svenska som alla andra normala svennar kan. :p

2011-12-20 @ 08:54:50
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0