Be thankful for what you've got.


Julen är en av mina favorit högtider just för att man spenderar så mycket tid med släkten. Jag har en supergo släkt och hänger gärna med dom minst en gång i månaden (vilket vi oftast gör, allihop, p.g.a. födelsedagar och liknande). Denna julen var riktigt lyckad och jag fick massa fint!
Kollade som vanligt på Kalle & CO vid 15 men hann inte se längre än Ferdinan i år, sen skulle det fixas och donas ytterliggare samt lagas lite mat.
Runt 17 droppade vi in hos kusinerna och började svälla av all mat. Tomten kom tidigt detta året för att de små inte skulle hinna somna. Efter utdelandet (som tar någon timme, ni kommer förstå varför) slet vi upp våra paket och gick runt för att se vad de andra fått i sina klappar. När rundvandringen tog slut väntade ris á la Maltan på oss för att bli uppäten.
Där har ni min jul i stora drag! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)

Årets julklappar ser ni nedan.

Jag är superdupernöjd med allting. TACK!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Vilken mysig blogg:) vart hittade du Jeffrey campbell skorna i Thailand?:)

2011-12-25 @ 16:05:19
URL: http://abohemianchic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0