This is how the story went, I met someone by accident.                             It blew me away.




Förra veckan klickade jag hem dessa shorts. Det blir mitt andra vita par från Conscious Collection (självklart ser de inte likadana ut), jag är helt förälskad i den kollektionen! Har även ett tredje par som jag fick hem i fredags. Kan visa upp allihop när jag kommer hem från staden. Kan slänga med bilder på den virkade västen och klänningen från samma kollektion då med.

Har ni förresten märkt att ego-spegel-bilder är tagna i samma rum/spegel som inte ens är mitt rum? Det är gästrummet jag brukar invadera, för att det har bäst dagsljus helt enkelt. Kan nog bli ändrig på detta när jag flyttar ner. Det återstår att se. Jobbigt att springa i två trappor för att ta en bild liksom.
Vi ses ikväll igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0