Sweet reunion - Sundsvall.


Det har varit en bloggfri helg då jag mest njutit av den lilla semester jag har denna sommar, i Sundsvall. Det var dunderkul att träffa Ida igen för att diskutera gamla minnen och skapa nya. Att det gått hela två år sedan senast vi träffats är ofattbart.
Vädret var strålande hela helgen så vi har badat i sjö, suttit ute och ätit god mat på balkongen tills sent och bara njutit av att finnas till. Hon bor helt makalöst fint med grym utsikten över hela Sundsvall! Även sightseeing har jag fått uppleva.

Nattlig utsikt från lägenheten.

Utsikt från Södra Berget, inzoomat på Idas vita lägenhetshus (det till vänster).

Ida & Felicia (Idas kusin).

Utsikt från Norra Berget med Södra Berget i bakgrunden.

Sara, jag & Ida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0