I've got to find a way to let you go.


Jag kom på det, det jag skulle säga innan! Egentligen inget speciellt men, tänkt vad ett år kan gå fort! För ett år sedan hade jag packat väskorna och gett mig av till Spanien med en enkelbiljett i hand. 2 augusti 2010 var jag redo för att testa något nytt. Nu har jag testat det, så vad är nästa plan? Gävle förmodligen, det är dags att se sig om i Sverige med och inte bara utomlands. Stockholm och Göteborg känns för vanligt att flytta till och jag vill inte vara som alla andra. Man åker ju dessutom så ofta till de städerna ändå. 

Igår gick förresten Brynäs (och alla andra lag?) på is för fösta gången den här säsongen. Änntligen lite hockeykänsla i luften! Nu saknas bara de sura satsumas på ICA, sen kan vi teka igång säsong 11/12. - Är dock inte redo för hösten än. Fick hem H&M's katalog förra veckan (eller var det tidigare än så?) i brevlådan. Har inte ens dragit bort plasten. För tillfället bryr jag mig inte alls om "höstens nyheter!", jag tänker inte släppa taget om sommaren än.


Kommentarer
Postat av: Marika

Sv: Jag med!! Jag och Nena köte frusna hallon för att kunna göra hallonsmoothies. :) Så gott & så himla enkelt! :)



Flytta till Lappland. ;) Det är inte så många som gör. Hehe. :)

2011-08-03 @ 00:31:00
URL: http://kikafika.blogg.se/
Postat av: Marika

Sv: Okej, okej. Missade att du hade skrivit Gävle. ;) Såg bara Göteborg & Stockholm :p

Hehe

2011-08-03 @ 23:08:10
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0