It's a small crime and I've got no excuse.


Gårdagen hos Amanda var toppen! Vi skrålade ihop till gamla sommarklassikers och buggade till favoriten: Inget stoppar oss nu. Bilder på detta bjuder jag på när min jobbhelg är över.

Kom hem från jobbet för en stund sedan, ska fräscha upp mig lite och sedan ska jag ut igen. En typisk ja-sägare som jag är måste ju alltid vara med på allt, alltid. Lite jobbigt ibland men man kan i alla fall vara säker på att aldrig missa något! Det blir Strandbaden ikväll, har inte varit där sedan ombyggnaden heller så det kan vara kul att se.
Imorgon ska jag jobba 11-stängning igen så ikväll tar jag det lugnt och kör.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0