I'm yours if you're mine. Let's not waste anymore time.


Inatt hade jag uppesittarkväll, med mig själv, och kollade på Captain America. Den var väldigt... amerikansk? Vissa stunder ville man bara brista ut i gapskratt för de extremt corny replikerna, för hjälten som alltid dyrkar USA (som aldrig gör fel), och så är allas vår hjälte självklart oövervinnerlig.
Trist på en film med en sån hunk som Chris Evans medverkande.



Älskar annars krigsfilmer men.. jag vet inte om jag vill rekommendera denna? En jag kan rekommendera är Tigerland! Colin Farrell har huvudrollen i, vad jag förstått, en fantastisk film som hamnat lite i skymundan av Pearl Harbor, Saving Private Ryan, Black Hawk Down... Ni förstår vart jag vill komma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0